jag har inget vettigt att skriva känns det som, det händer ungefär samma sak varje dag...

Lite ovärd dag idag med, började med körlektion som inte alls gick bra (?) var som om jag aldrig har kört bil förut, vilket jag har... sen så blev det teoriplugg en stund innan jag drog till mammas jobb. Var där en stund innan jag tog bussen till jobbet för att jobba. Var en lugn dag första halvan innan jag fick hoppa in i kiosken (jobbade egentligen shop/entré idag) och sen när jag var klar där åkte jag hemåt. När jag kom till kil drog jag till sandra och nu har jag varit där hela kvällen :) Vi gick och hälsade på grisarna! Men nu är jag trött, blir jobb 10-17 imorgon, så en ganska kort dag blir det. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0