Och tänk att något så enkelt som du bredvid mig kan göra mig så lugn

Jobbat hela dagen idag med och gud vad ovärd dag det var! kunde lika gärna ha legat kvar i sängen med oskar imorse, men icke. Får tänka på den alla 550kronerna jag tjänade idag, för jag jobbade bara mellan 11-18 idag. Men jag har hunnit med en del idag iaf, ca. 100sidor i min bok och skrattat en hel del! Fast kunder har vi inte precis haft, men fan det behövs väl inte alltid det heller. 

Även bestämt att jag SKA till liseberg med folk i sommar, så nu är det bara att säga till vilka som ska med så åker vi dit någon dag när jag är ledig. Typ 20juni? :D Sååå kul, så kom igen nu folk! 

Fick även en trevligt överraskning när jag loggade in på nordea idag, en finfin present av farmor och farfar på 5000kr. Inte fel! Så nu är det bestämt, jag ska köpa Iphone 4 så fort jag får tid. Sen har jag även beställt ett nytt bankkort idag så att jag kan betala på tåg och såna bra saker, sen har jag fixat så att jag kan betala på internet och sånt, så kanske ska ta och beställa lite nu... Får se vad det bliver. puss på er

Kommentarer
Postat av: Caysa

JAG SKA MED TILL LISEBEEEEEEEEEERG!!!!!!!!!!!

2011-07-05 @ 12:50:02
URL: http://caysatollesby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0