Ännu en lista, jag vet att ni gillar't

Lovar du att vara ärlig? Yeees!
Du heter: Anna
Beroende av: Inget som jag kommer på
Vad tror folk om dig? Jaedu, fråga dem?
Stämmer det? En del stämmer nog och väldigt mycket är nog fel 
Vad får du oftast komplimanger för? Hmmm.. Att jag ofta är väldigt glad? Och att man tydligen blir glad av mig?
Hur imponerar man på dig? Genom att vara ärlig och våga visa sina känslor
Brukar du skratta för dig själv? Haha, händer ganska ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Förstår det. But that isn't true..... ;-)
Var bor du? Kil
Trivs du där? Njaa, skulle gärna byta ut det
Sprit, cider, vin eller öl? Cider helt klart
Brukar du bli för full? Nej
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det finns massa låtar, det beror på varför jag är ledsen
Vad har du för mobil operatör? Telia
Är du allergisk i mot något? Ananas
Nästa mål i ditt liv? Att bli snäll och klara av att göra armhävningar! Sen har jag lite andra mål som vi inte bör nämna här, haha
Hur svarar du i mobilen? Hej eller hej det är anna
Vem ringde du senast? Martina
Antal timmar sömn inatt? Ja, det var nog inte tillräckigt många iaf
Sov du ensam? Nopp (:
Brukar du komma i tid? Försöker med det, men ibland funkar det inte
När mår du bra? När allt stämmer och jag är med mysigt folk
När blev du fotad senast? Igår?
Hur känner du dig nu? Trött och lite hängig
Vanligaste färg på dina kläder? Svart, vitt och rosa
Vad tycker du om fötter? Jag HATAR fötter
Vilka saknar du? En hel del!
Hade du en bra kväll igår? Jodå, den var fin!
Favoritdryck på morgonen? Saft!
Rakar du benen? Det händer.
När brukar du oftast gå och lägga dig? Runt 23-24 där någongång
Är du blyg? I vissa tillfällen är jag grymt blyg
Vill du hellre ha mail än brev? Mail är roligt att få, men att få brev är asroligt även om det bara är en räkning!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja, det tror jag. 
Är du nöjd med ditt liv? Jag trivs som det är nu, några saker skulle jag vilja ändra på men vafan.
Är du bortskämd? En del säger det, men jag skulle nog inte säga att jag var värre än andra
Vad gör du i morgon? Jöbber hela dagen lång
Vad är det värsta du vet? Det är när jag inte förstår mig på hur andra människor tänker eller vad de vill, när man har svårt att lista ut hur de vill ha saker och ting
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Per vecka är väl inte så mycket, bara när jag väl shoppar
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen speciell som jag kommer på
Vad längtar du till? Tills på SÖNDAG!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag
Vad använder du för shampoo? Massa olika
Vad är det finaste du fått? Hmm.. svårt att välja!
En speciell dag du minns? Gudja, massa bra dagar
Hur gammal är du? Snart 18
Är du kär? hihihi
Om fem månader? Då är det november och en tråkig månad
Du samlar på? kramar?
Gröna eller röda äppeln? Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Ringer nog ingen särskild, jag tar nog mest ut det på min omgivning eller så stänger jag in mig på mitt rum i väntan på bättre tider och en kram
Gillar du golf? verkligen inte!

Vilken tid gick du upp idag? Alldeles för tidigt! runt halv 11 kanske? ;)
Har du sovit i din egna säng inatt? Nopp
Har du strumpor på dig nu? yes
Är det okej att gråta? Såklart det är!
När grät du senast? Var någon dag sen
Vad skulle du göra om du vann en miljon? Hmm.. shoppa! Resa, köpa en bil, köpa något fint till mina nära och kära
Bär du glasögon eller linser? inget
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nej, men det kan vara roligt
När går du upp ur sängen en helgmorgon? Ofta runt 10-11
Har du piercing? Yes
Vill du gifta dig? Är redan gift? ;)
Solar du ofta? Det händer tyvärr inte så ofta
Är du bra på att laga mat? Folk brukar säga det, men det kan diskuteras
Tre saker du vill ha varje dag? Saft, mys, kramar!
Är du flygrädd? Inte det minsta.
Roligaste ämnet i skolan? Matte
Tråkigaste ämnet i skolan? Engelska
Badkar eller duschkabin? Dusch
Hur vig är du? Har aldrig varit vig
Tre saker du absolut inte kan göra? En riktig armhävning, sluta gilla kramar, prata japanska
Är du musikalisk? Nja, lite?
Antal döda krukväxter i hemmet? Inte en enda skulle jag tro, jag lever ju med min mamma
Vad dricker du helst när du är törstig? Saft!
Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?
Det är något jag vill testa!
Bästa känslan? Lycka
Värsta känslan? Osäkerhet
Vilken är din favoritglass? Vanilj är nog den jag kör på oftast, men mango- och hallonsorbe urgoa
Favoritpizza? Äter inte pizza
Tror du på ett liv efter döden? Nej
Har du vunnit en prispokal någon gång? Det har skett ett x antal gånger
Tycker du om sushi: Aldrig smakat, något som måste göras i sommar
Vad äter du helst när du ser på film: Chips föredrar jag
Bor dina föräldrar tillsammans? Nej
Har du egen trädgård?
Mammas är den väl
Har du tandläkarskräck? Nej, men börjar få lite värre
Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? Gråblå tror jag
Har du någon gång gråtit dig till sömns? Det har jag
Vilket är ditt favoritdjur? Katt såklart. Svante ♥
Biter du på naglarna? nej
Röker du? Verkligen inte
Hur ofta tränar/motionerar du? Jag jobbar på den där ditaljen
Senaste låt du hörde? Adele - someone like you som går på repeat om och om just nu

 

Den som vill får gärna stjäla listan vidare!!


Kommentarer
Postat av: Mona

Hade du svarat att du inte var gift hade jag blivit besviken min man ;) För här har vi inte tagit ut någon skilsmässa inte! haha :)

2011-06-25 @ 23:53:17
URL: http://monadarle.blogg.se/
Postat av: fumlig ful och dyster, går vår tröga vals. snart min kära syster, går den inte alls.

Antal döda krukväxter i hemmet? Inte en enda skulle jag tro, jag lever ju med min mamma



jag har en i mitt rum

2011-06-26 @ 00:20:35
Postat av: Linn du vet, tror ja, heh

jag nallar den! :D

2011-06-30 @ 09:58:30
URL: http://2life.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0