Äntligen


H
ome, sweet home. Det ska bli så skönt att lägga sig i sin egna säng och njuta i natt. Kom hem för en 40min sen kanske, tåget var 1timme och 40minuter försenat, kul det. Så idag har jag väntat i hallsberg i 2 timmar, kul liv. 

Orkar inte skriva om allt just nu, så det får jag göra imorgon eller senare idag. Nu tänkte jag hoppa in i duschen och göra mig lite sommarfräsch ;) Mina ben ser förfärliga ut, massa sår, blåmärken och tejpklister och dessutom måste de rakas.. så det är bara att hoppa in och göra det. Hej så länge :)

Förövrigt, bra att alla inlägg jag har skrivit den sista veckan inte har publicerats. nu blir det ett surt mail till blogg.se ännu en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0