De senaste dagarna

Dålig uppdatering jag vet, men jag har haft bättre saker för mig! Sen funkar det ju knappt att sms-blogga heller så det vågar jag knappt göra då det ändå inte publiceras. 

Gårdagen spenderades i Karlstad, myss. Först hjälpte jag oskar att skaffa ny mobil och sånt som man behöver till det, sen hjälpte jag till att vara bilvakt när han och jesper satte ut kontroller till friska karlstad. Sen åkte vi hem till oskar och såg film, det var nog den dagen det :) Och idag har jag vaknat, ätit frukost och åkt och kollat på gladiatorerna med mamma och oskar. och nu är jag hemma igen

Nu har jag lovat mamma att städa rummet så jag får väl lyda och göra det. Finns inte precis något bättre att göra.. imorgon måste jag dessutom gå upp runt 6 för jag ska vara i sunne vid 7.30. KUL! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0