Flyga runt och sväva, vilket härligt sätt att leva

Nu kan jag slappna av på riktigt. Sista provet gjort och där med sista språkprovet klart för alltid. Svenska b nationella var det som stod på schemat idag, som ni säkert redan har förstått. Det kan ha gått grymt bra och skitdåligt, jag tror snarare på det sist nämnda. Jag orkar inte bry mig längre, utan det får gå som det går.

Nu sitter jag på mammas jobb och ska roa mig här tills 15.41 då tåget till örebro går och det ska jag med! För ikväll åker jag dit och imorgon åker jag vidare upp till hälsingland där jag stannar tills på måndag då det bär av till dalarna för tävling och sen till örebro och sen tillslut hem, förhoppningsvis. Kommer bli mycket resande de närmaste dagarna. Därför kommer jag ha lite problem att blogga, men jag har datorn med och pappa har säkert internet så jag ska allt slänga in några inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0