Första dagen - check

Det var en fin dag idag! Riktigt roligt var det och det känns som om det kommer bli en bra sommar med en bra grupp. Kändes som alla som ska jobba i kiosken var bra och härliga människor som jag kommer trivas med :) fick även veta lönen nu vilket kommer landa på 67,20kr juni och juli och sen 75,09kr sen augusti då jag får lön som en 18åring. Liiite surt att jag fyller 3:e och man får högre lön månaden efter man fyller, varför kunde jag inte ha fyllt sista istället? AAAAH men det är väl inget och göra åt nu :) Sen får man ju 13% semesterersättning varje dag och 20,10kr extra i timmen på lördagar och söndagar (och vardagar efter 20). så det blir en del pengar ändå (a) men tacke på att jag fick 50kr i timmen förra året och då var semesterersättning medräknat där :)

Imorgon börjar alla 15, men vi jag tänkte dra dit och jobba vid 13, så att vi hinner få i ordning allt i kiosken tills på fredag. Det är lite oordning där inne om man säger så.. Men nu ska jag kolla chuck och sova, godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0