Halsont igen och ännu mer uppdaterat schema

Dagen har varit slapp, inte mycket kunder alls och vädret har inte varit precis på topp det heller. Sålde en hel del till en norskfamilj iaf som kom flera gånger om, det gillar vi. Som grädde på pannkakan på denna underbart roliga dag så har mitt halsont kommit tillbaka, gör så sjukt ont så jag vet inte vad :( jag har varken tid eller lust att bli sjuk. Så jag får väl bege mig emot sängen för att bli frisk nu! 

Har ändrat schemat lite till idag så att jag kunde byta bort de dagarna jag inte kunde jobba mot andra pass. Så här får ni det schemat som verkligen stämmer för sommaren, tills vidare! Funderar på att försöka byta bort mitt A den 4/8 och kanske planera en resa till stockholm eller något med mammi den veckan? Värt att tänka på!

Kommentarer
Postat av: Putte

Eller så byter du bort den 9-10 AUGUSTI!!!! :O:O:O Du sa ju häromdagen att du var ledig :(

2011-06-29 @ 20:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0