I'll spread my wings and I'll learn how to fly

Ännu en dag på jobbet avklarad. Dagen började med att jag tog sovmorgon och fick mysigt sällskap hem till mig (a) Sen vid 12 åkte jag iväg till sunne för att sen börja jobba vid 13. Då rensade vi ogräs och mossa mellan plattorna, världens slaveri var det! Vid 15 så började vi göra iordning kioskerna lite med och gick igenom kassan och såklart tränade vi lite mer på att göra kulglass (a) igår gjorde jag 4st och åt upp dem och idag blev det 3. GÖTT SOM FAN! 

Sen fick vi schemat gör juni idag oxå och som det ser ut nu jobbar jag torsdag denna vecka, mån-ons nästa vecka och sön-tis veckan efter. Men sen får vi väl se om jag jobbar någon mer dag om det är fint väder och så :) Jobbar varken midsommar eller dagen efter, sjuukt gött. Imorgon är jag ledig så då hoppas jag på sjukt fint väder så att jag kan ligga hemma och steka i solen. Ska även klippa gräset som jag har lovat mamma att göra och sen funderar jag på att dra in till körskolan och göra lite teori. Men det märks imorgon, nu ska jag hitta på nåt. Pussss (min kamera är trasig så ni får nöja er med gamla bilder ett tag)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Snygg bild!:)

2011-06-14 @ 23:09:33
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0