I'm a lover not a fighter but I'll fight for what I love.


N
u har jag skrivit in alla inlägg som jag skickade medans jag var borta men som blogg.se vägrar publicera. Så nu är det lite frid och fröjd igen, även fast jag är sur på att de inte kan lösa problemet. 

Idag hade vi en lååång skoldag. Det bestod av att lämna in datorn (jag skickade iväg min på lagning ännu en gång för både Ricoh och HP suger. HP har snott mitt batteri till datorn och gett mig en ny laddare istället, men datorn går inte att ladda vilket var felet jag lämnade in den för.. BRA DÄR! Efter att vi hade lämnat in datorerna städade vi klassrummet och sen gick vi och åt glass. Så runt halv 11 slutade jag. Då gick jag, oskar, caysa och mona vidare till stan och shoppade lite. Blev en vit tubtop som jag tänkte ha på mig imorgon :)

Nu tänkte jag stänga av datorn och lägga mig och läsa/sova. Imorgon blir det skolavslutning och sen äta på restaurang med lite mysigt folk innan jag ska hänga med oskar till telia butiken och skaffa ny mobil till pöjken. Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0