Nyt voit saada minut niin helposti

Nu är livet lite bättre igen, pratat med en del söta människor och gör allt lite bättre även om de kanske inte vet om det själva. Chuck gör mig glad med ska ni veta, helt inne i den där serien nu ju. Så tänkte ta lite marathon nu när jag inte har mycket bättre för mig idag (jävla VT). Lite glass kanske slinker ner i min mage, börjar bli lite hungrig då jag nuförtiden är usel på att äta. Till och med idag när det har varit studentdag med massa gratismat har jag knappt velat ha något, får ändras på!  

Imorgon ska nog allt bli bättre, då ska jag vara glad! Puss på er och hoppas att ni har varit på bättre humör än jag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0