Pengar rullar in som det ska, det går bra nu

Vilken dag! Hur sjukt varmt som helst och stressigt med! Massa kunder och allt tog ju såklart slut när man behövde det.. typ ketchupen, strutarna, glassen, mjölken, you name it! Men det var kul, det är så sjukt mycket roligare när det finns något att göra :) Vad iaf drygt 1300 besökare i parken så det var bra. Hoppas att det kommer många imorgon med, fast kanske inte så många :) Dock är det ingenting emot vad det kan vara fina dagar i mitten av sommaren :) 

Nu ska jag hoppa ner i sängen och mysa ner mig framför ett avsnitt chuck innan jag ska sova. Imorgon jobbar jag 9.30-18.15 så det blir nog fint! Nu ska pengarna rullar in, pussochgodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0