quedate conmigo

Nu sitter jag här ännu en kväll som jag har bestämt mig för att lägga mig tidigt på, för en gångs skull.. men som vanligt så struntar jag i det när det väl gäller att gå och lägga sig. Men efter att jag har skrivit klart det här ska jag sätta på ett eller två avsnitt chuck och sen sova. Imorgon börjar jag 12 vilket betyder sovmorgon (a) så jag behöver inte gå upp så tidigt imorgon vilket är grymt skönt. 

Dagen var fin idag, massa besökare och massa att göra. Tummen upp för sådana dagar, slapp stå och göra ingenting. Hunnit med några korsord har jag allt gjort och en glass kanske jag hann med också.. Idag har mamma även hämtat ut min kamera, så imorgon ska jag nog försöka ta lite bilder så att ni ser hur jag jobbar och framförallt våra supersnygga arbetskläder, kanske en dagens outfit ;) Märks imorgon. Nu ska jag dricka te och bota min onda hals och kolla på chuuuck. Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0