Snäll faster!


T
änkte lägga ut bilder på allt härligt jag fick av faster kerstin nu när vi var borta :D Man blir ju lite glad när man får sånt här helt oförberett ska ni veta :* (ni ser de superdupersnygga tappeterna som fanns i huset vi bodde i med)


Fick 3 flaskor Spray Balsam av världens bästa sort och märke, hur bra som helst. Smart när jag inte orkar borsta håret noggrant med (a) Dessutom kostar det skjortan i sverige (runt 120kr flaskan). Sen tummen upp för att alla deras produkter luktar himmelskt!

Fick även 3 flaskor Shampoo av samma märke, hihi. Kostar runt 105kr flaskan i sverige, kan inte fatta hur det kan vara så dyrt för en flaska shampoo :S

Sen fick jag även en liten shampooflaska och en liten balsamflaska så jag kan ha med på tävlingar eller när man reser.


Sen en flaska med ansiktskräm, luktar asgott (a)

Nagelborttagning

Stärkande nagellack

4 ögonskyggor och ett läppglans


Rakgel

Sminkborttagningslappar


En spraydeo i miniformat, bra att ha med sig


Rengöringsgel


Hudlotion i miniformat så att man enkelt ska kunna ha med sig den om man t.ex. åker bort

En mascara

Detta var allt härligt jag fick, har testat det mesta men inte riktigt allt. Får bli någon annan dag, nu tänkte jag hoppa in i duschen och använda shampoot och balsamet så att mitt hår luktar superdupergott tills imorgon. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0