Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Godkväll, jag har tänkt att visa upp för er mina supersnygga arbetskläder, men mamma har glömt att hämta ut min kamera som vanligt så inte idag heller! Idag har jag iaf fått byta tröja till en mindre storlek + att det inte står badvärd på mig längre :D Sen ska vi även få en uppsättning arbetskläder till imorgon skulle jag tro, om inte någon annan dag.. Jobbet idag var soft, 120besökare i parken idag bara så det var inte precis mycket att göra. Drack massa oboy, te och åt lite glass och snackade en hel massa. Läste även klart körkortsboken + började om på den, bra tidsfördriv! Sen så målade vi även bord, så nu har jag hela håret fullt med grönfärg + händer och armar är täckta med blå och grönfärg. får hoppas att det går bort när jag duschar sen! :) 

Nu på kvällen har pappa varit här och hälsat på för han hade varit på kurs i karlstad idag och nu skulle han vidare till kusten. Så vi har fikat och snackat en del, mys! Nu ska jag bara komma ihåg att skicka ett mail vad jag önskar till honom så att han vet (och minns det). Men nu gör min hals så sjukt ont så jag vet inte vad (Jag vill inte bli sjuk :( ) Så jag tänkte ta mig en kopp te och hoppas på det bästa, halstabletter hjälper inte ett skit iaf.. Puss på er och hoppas ni är friska + har något roligt att göra i midsommar!

Kommentarer
Postat av: Peter Carlberg

Anna färgen skall sitta på möblerna inte vara kletade på dej... Du behöver inte stoppa ner HELA Penseln och halva armen heller för att det skall fungera.

2011-06-23 @ 15:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0