Studentdagen

Jag är trött och på dåligt humör. Skulle bara vilja ligga i en säng med någon mysig person och kramas just nu känner jag. Men det funkar ju inte riktigt så i verkliga livet, dels jag är ensam och tid att ligga i sängen har jag egentligen inte. Men för att göra mig på lite bättre humör tänkte jag ändå lägga mig i sängen och kolla på chuck en stund.

Körlektionen förut gick asbra btw, han tyckte att jag var jätteduktig så jag hann massor med saker idag som man i vanliga fall ska göra på flera lektioner. Han sa även åt mig att boka halkbanan direkt för att jag var redo att göra den. Så nu är den bokad! Snart ska jag fan ha det där körkortet!

En liten mysig bild från i somras får ni :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0