When you're too in love to let it go


N
u tänkte jag lägga mig i sängen framför chuck och äta popcorn. Nyduschad är jag med så det ska bli mys, det enda som fattas nu är en nybäddad säng och mysigt sällskap. Imorgon blir det jobb, nu en rolig lista som sandra hade gjort. Liiite roligt med listor ändå? Ska även försöka att ta tag i mina mål lite, vad de är får ingen veta. Men dags att börja nu om de ska lyckas någon gång.

Vad heter du: Anna Linnéa Victoria Lundkvist

Ålder: 17, 18 om 13 dagar(!!!!!)

Vad gör du: Ska gå till sängen och kolla chuck, just nu svarar jag på frågor

Vad längtar du till: Mysiga sommarkvällar ser jag fram emot!

Vad händer i helgen: Det var en väldigt bra fråga du, den som kan svara på det får gärna säga till!

Senaste hånglet: oskar, hihi

Vad har du på dig: bikini, shorts och en långärmad t-shirt

Favoritöl: Öl är ju inte gott så jag har ingen aning om vad de heter, någon som inte smakar så mycket duger.

Vad blir du glad av: Åh, det är mycket. Kramar, bra människor, du, pussar, gulliga sms (särskillt mitt i natten när man mår lite hur som helst), massa saker helt enkelt!

Vad blir du ledsen av: Det undrar jag lite över själv, tror det är mest när jag inte riktigt vet hur folk vill ha saker och ting, när jag blir osäker helt enkelt.

Vad ska du göra idag: Sooova, inte så mycket kvar av dagen.

Favoritsnabbmatställe: Skulle du ha frågat mig för en vecka sen skulle jag ha sagt donken, så det får väl bli det

Vilken låt lyssnar du på nu: Adele – Someone Like You

Något någon inte vet om dig: Om jag skulle berätta det här skulle alla få reda på det, så jag står över. men det finns mycket ingen vet om mig, vissa saker skulle jag vilja ha mod att berätta och vissa inte.


HUR

Svarar du i telefonen: Hmm.. oftast "hej" om jag vet vem som ringer och om jag inte vet det "hej det är anna"

Gör du när du är kär i fel person: det där kommer det aldrig finnas en bra lösning på, får väl hoppas på det bästa?

Tycker du om gul-bil-leken: Det gör ont :(

Mycket pengar har du i plånboken: En hel del euro, då jag knappt använde några i helgen, sen har jag några hundralappar där med.

Mycket är klockan: 22.50

Hur många kontakter har du på msn: 228

Spenderar du en regnig dag: Mys med någon bra person, gärna en film

 

VEM

Är ditt 10:e sms ifrån och vad står det? Med tanke på att jag inte har smsen i en lista efter när jag har fått dem utan efter vem jag har fått dem av så kan vi ta den 10e personen som var putte som skrev "Visst ser det mysigt ut?"

Pratar du med på msn just nu? Ingen

Ringde dig senast? Pappa

Pussade dig senast? Oskar

Vill du kasta en sten i huvudet på? Det finns helt klart en del jag skulle vilja göra det på, men jag har som mål att bli snäll så här kastas inga stenar.

Saknar du mest just nu? Det är en del, vi nämner inga namn så blir ingen glömd. men jag tror att de personerna jag saknar förstår att jag saknar dem.

Ska du träffa imorgon? Förhoppningsvis massa trevliga kunder!

Vem fick du senast sms av? UF

 

JA- OCH-NEJ-FRÅGOR

Cyklat utan händerna: Ja

Gråtit en hel natt: yees..

Åkt vattenskidor: Nopp

Åkt rullstol: Haha, jaa

Gjort en bakåtkullerbytta: jaaa

Köpt lösgodis för över 50kr: HAHAHA, om jag har!

Haft träningsvärk: Eh, jaaa?

Önskat att du var det andra könet: Många gånger

Sett din kompis i en rosa kanindräkt: haha, neeej. Kanske vore något det...



Kommentarer
Postat av: Putte

Wohoo :) Omnämnd i listan :D:D:D

2011-06-22 @ 22:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0