vågar jag?

Då har jag hunnit med lite idag med. Hunnit haft körlektion, gjort klart B, C och fordon faserna på teorin, så nu är det bara att boka provet. AAAH jag vågar inte. Fast idag sa min lärare åt mig att jag skulle göra klart det så fort som möjligt för jag var helt klart redo att göra det, han var nästan sur att jag inte hade bokat än. HAHA, men jag vågar inte.. ska överväga lite och kanske boka imorgon?

Även köpt nya hörlurar idag så att jag kan lyssna på musik. och när jag ändå var i mitticity gick jag in på gina och råkade köpa två par trosor, hihi. Sen har jag varit hos tandläkaren idag oxå, mycket jag har gjort ;) Men nu kanske jag borde börja packa... puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Heeeej :) Gick det bra i Finland? När får man träffa dig igen då? Snart hoppas jag, saknar ju dig!



Haha ja detta kunde jag skrivit någon annanstans men eftersom du är i Finland så blev det lättast såhär :*

2011-06-19 @ 00:06:42
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0