And finally drank away his memory

Hihihihi, vet ni vad jag nyss såg? Jo att det är 100dagar kvar tills jag fyller år. Tänk jag blir 18år om 100dagar, det är inte länge kvar nu! Och imorgon får vi våra entreprenörskavajer. hihihihi, det är nice! Hoppas det passar bara, för jag har beställt 34 och jag brukar nästan aldrig ha något annat än 34 förutom i vissa fall. Så jag får hoppas att den passar nu, pinsamt om den inte passar och så ska man sätta på sig den inför tvåorna och ettorna.

Nu har jag iaf varit ute på en långpromenad i det fina värdret. Asgött med sol, men usch så varmt det blev. Gick med en vårjacka och under det hade jag bara ett linne men ändå var jag asvarm? Det är så det ska vara. Kanske är sommar snart ändå? Nu tänkte jag plocka upp på mitt golv som ser ut som ett bombnedslag och sen kanske räkna lite matte? Fint det och PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0