And her granddad could have shown her the way to the bar


O
kej, jag har varit USEL på att uppdatera den sista veckan. Men det ska bli förbättring på detta, såfort orken finns och skolan lugnar ner sig lite. Första skoldagen idag på 5veckor, kändes tungt. Började direkt med nya uppgifter på idrotten, någon c-uppsats som vi ska läsa igenom och sammanfatta.. sen så gick vi igenom allt vi ska kunna till fysikprovet imorgon. Ja, en hel del kan jag säga er. Så det är väl bara att börja med fysiken. Prov på tryck, energi och värme. Vet att det låter super-duper-mega-roligt, men det är det inte. Ska ha minst VG på provet, bättre betyg har jag börjat ge upp i fysiken. Men ett G nöjer jag mig inte med! :)

S
marta Anna har fått en ny dator och glömt att göra U-mappen alltid tillgänglig med. Fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0