Could have supported us when we retired, bought us a cottage near the countryside

Nu har jag packat väskan och gjort en hel del annat som stod på listan, hårddisken och plugget får jag ta i helgen. Svenskan är jag näästan klar med, men orken att göra det nu finns inte. Så kanske gör det på bussen imorgon :) Ska bli skönt att komma hem. Ha allt som det brukar göra och kunna slappna av.

Sen får jag även testa alla kläder från HM som kom i veckan (a) tror jeansen kommer vara väääldigt tighta på mig dock, så där kommer jag nog behöva byta storlek. Men jag brukar ju ha 25 och ibland 26 på jeans och jag har beställt 26 så de borde passa. Men det får vi se imorgon :* ska även försöka lägga ut bild på kläderna så att ni får se hur det ser ut och kanske även på. Det märks. 

Emil har hittat en låt som han tycker passar in på mig, så det är bara för er att lyssna 
Hello Saferide – Anna. Hoppas ni gillar den, dock kanske jag inte tycker den passar jättebra in på mig men.. Nej, ett avsnitt OC och sen sova? hmm.. jaaaaa

Kommentarer
Postat av: Clara

FIN BLOGG! Kika in hos mig ;)

2011-03-11 @ 07:30:28
URL: http://clarathoresens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0