♥ Dag 24 – Min favoritplats

Dags att skriva klart den här listan nu känner jag. Hade tänkt skriva klart det på lovet, men det blev inte av. Lovet blev inte alls som jag hade tänkt mig. Hade tänkt att plugga och ta det lungt och bara vara hemma. Men hur länge var jag hemma? Jo, tre dagar. Men nu ska vi ändra på det. Blir plugg resten av kvällen + kanske lite skidor.

Min favoritplats. Det finns så många platser att välja på, jag har ju åkt till en del länder genom åren nu. Tror närmare bestämt jag har varit i ca. 16 (?) länder nu kanske. Vilket är helt okej med tanke på att jag bara är 17år. Hoppas jag kommer till ett nytt land snart :* Något av de länderna jag verkligen älskade var Oman. Ett bra land att åka till om man vill sola, snorkla och bara njuta. Det är dock inget tipptopp land att åka till som tjej då man inte får vistas utanför hotellet utan långbyxor och långärmad tröja, tydligen kan männen där bli upphetsade för bara en bar hals typ. Men annars var det hur underbart som helst.

Några andra ställen jag verkligen älskar är
24 – Min favoritplats
Frankrike, Grekland, Spanien och Malta. Så mysiga och fina länder, prefekta att mysa runt i och ändå ha massa saker att upptäcka. Gillar inte att åka till ett land utan att uppleva lite av deras kultur och deras sätt att leva på. Men alla de här länderna funkar fint till både uppleva och bara slappa och sola i. Men man ska inte glömma bort fina underbara Sverige. Jag gillar den svenska sommaren, den är sådär lagom som hela sverige är överhuvudtaget. Undra vad som blir min nästa favoritplats..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0