♥ Dag 25 – Om 10år

Just nu är jag på jobbet och äter nog lunch om en stund. Som ni fattar så är detta inlägg tidsinställt.

Ja vad händer om 10år? Jag tror att jag har pluggat klart till det jag vill bli och jobbar förhoppningsvis som det. Vad det kommer vara vet jag inte i skrivandet stund. Det finns en hel del yrken jag skule gilla att jobba som. Jag vet i alla fall vad jag skulle vara intresserad av och skulle vilja jobba med och det är: matte på något sätt, pengar, människor och teknik. Så vad jag kommer jobba som kommer nog ligga ner åt natur/teknik än mot samhäll. 

Förhoppningsvis lever jag med någon mysig man och har barn vid den här tiden. Ja jag vill ha barn innan jag är 28. Runt 23-25 är bra ålder att få barn, inte sant? ;) Det är får man ju helt klart bestämma själv när man tycker men det tycker jag. Varför ska jag sitta och fundera på vad som kommer ske om 10år för? Varför inte fördriva tiden så vi kommer dit och verkligen kan se vad som har skett istället? Vi får se helt enkelt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0