♥ Dag 27 – 10 onödiga saker om mig själv

  1. Jag älskar att kolla på film, men kan kanske namnet på 5 skådespelare?
  2. Jag har aldrig sprungit en endaste tävling i Norge. Men sprungit tävlingar i Italien, Wales och England. (dåligt av en värmläning).
  3. Jag är 158,5cm lång. Den halva cm:ern är viktig.
  4. Jag har aldrig haft en rosa period, men förra våren hände det något konstigt och nu ÄLSKAR jag rosa.
  5. Jag skulle aldrig klara av att ha godisförbud.
  6. Jag får verkligen panik om jag är stressad om jag ska med ett tåg, buss eller flyg. Ändå är jag tidsoptimist
  7. Jag går och kollar i kylskåpet om jag har tråkigt.
  8. Jag kommer aldrig ihåg namnet på filmer och låtar.
  9. Jag räknar ner tills min födelsedag.
  10. Jag har sjukt dåligt tålamod.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0