♥ Dag 28 – Mina laster och (o)vanor

Listan skulle kunna bli lång men de värsta är nog att jag är grym på att äta godis, chips, popcorn och andra onyttigheter. Jag kommer alltid på något att fira så att man kan få lite godsaker. Samtidigt som jag har sveriges största latmask inom mig så leder detta inte precis till något bra. 

Något annat som jag har som inte heller är så bra mot kroppen är att jag kan vakna, men är inte så jättehungrig så äter inte något förrens det är lunch. Men då har jag liksom ingen ork att laga mat så jag skiter i det och sen när det är kväll då är det ju bara onödigt att äta. Så jag kan komma på mig själv när jag ska gå och lägga mig att jag inte har ätit något på hela dagen. Detta är inte bra överhuvudtaget, men ibland känner jag verkligen inte om jag är hungrig. Däremot kan mamma lätt märka det om jag blir sur (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0