♥ Dag 30 – Den här veckan

Den här veckan har varit lite upp och ner. Här har ni kort vad den här veckan har bestått av. Ingen träning har det blivit heller, dåligt! Och imorgon kommer jag inte orka träna, så det får väl bli nästa vecka :)

Måndag
Praktik + provning av aloe vera saker
Tisdag
Praktik + plugg
Onsdag
Sjuk
Torsdag
Sjuk + plugg
Fredag
Prakik + åkte hem
Lördag
Sov lääänge och sen har jag myst med mamma framför tvn större delen av dagen
Söndag
Ska in till stan med mamma innan jag tar bussen tillbaka till Örebro. Hoppas jag får något shoppat (a) Nästa att köpa på shoppinglistan är ett par nya converse


Ä
ntligen var jag klar med den här listan. Det kommer ta lång tid innan jag tänker göra en lista igen om jag känner mig rätt. Den här listan tog ju kanske två månader när den bara ska ta en. Fast om jag hittar en kort och rolig så kanske det blir igen. Som jag brukar säga det märks

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv;d et står på bilden :D<3

2011-03-13 @ 12:11:38
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: Frida

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :) Kommentera min blogg ifall du är intresserad! :)<3

2012-02-10 @ 17:31:20
URL: http://fridanilzen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0