go your own way and prove them wrong

Nu var jag hemma efter en lång skoldag. Började med att vi åkte ut till Stuvbutiken vid 9 för att leta billiga tapeter till montern tills på måndag (UF-mässa). Även USP UF var med, det vill säga caysa, tomas, mona och stina. Vi hittade ett par billiga gröna (vårt företag har grön logga, så vi kör allt i grönt) tapetrullar. Kostade 19kr/rullen så det blev två rullar, så kan vi ha det i hela montern. Sen åkte vi ut till IKEA och letade massa saker. Därifrån kom vi ut med en matta som var vit och grönrandig typ :) och två gröna ljus. Så nu har vi ganska bra koll på vår monter. Blir en soffa, ett soffbort, en lampa (kanske), blommor, ljus och ett högt bord som det kommer stå en skål med godis på. Tror det blir fiint, meningen är ju att det ska vara lite vardagsrumskänsla över det hela... Hoppas bara någon köper av oss bara... Men det märks då!

Efter IKEA åkte vi tillbaka till skolan och jag hade naturkunskap. Hann nästan med en uppgift (ganska stor), så jag jobbade ganska bra. Tänkte faktiskt göra klart den nu. Sen efter det hade vi matte i en timme. Eller egentligen är det en timme stödmatte, men jag har ju ingen schemalagt matte så jag går på den istället. Och nu har jag blivit ännu mer peppad att vara den första på skolan som läser matte e. Ska fan klara det! Så nu blir det nk plugg och matteplugg. Matte ska jag plugga i helgen med, för ska göra prov på tisdag tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0