hur ska man älska nån som har älskat nån förut

Seriöst jag kommer ingen vart i mitt pluggaden. sitter bara och kollar fb och sjunger hööögt till musik som spelas på datorn just nu. Pluggandet går ju asbra då som ni säkert redan har förtstått :) Så nu ska jag vara duktig och stänga av musiken och logga ut på fb. Så om ni ser mig inne på fb den närmaste timmen så får ni slå mig eller något annat elakt. :D (gäller fram till 15.30) fast det blir svårt att slå mig (a) Nu är det största fokus på plugg.. Bara att sätta igång så att listan blir klar någongång

Att göra idag:
  • Skriva klart svenskan
  • Göra halva kapitell 3 (Matte)
  • Packa - check
  • Bestämma kavajstorlek till entreprenörskavajen - check
  • Äta lunch - check
  • Ta en kort promenad - check (varit ute iaf)
  • Rensa datorn + hårddisken
  • Flytta över alla filmer från datorn till hårddisken (+flytta några bra till datorn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0