I was fallin deep, deeply in love with you,

Nu var det kväll igen och ännu en gång sitter jag och stirrar in i datorskärmen och funderar på vad jag egentligen gör. Inte gjort så mycket nu ikväll ändå, räknat lite matte och roat mig med systeryster. Även plockat en del på golvet, men långt ifrån allt som jag borde ha gjort. Även varit på ungdomsmottagningen och fixat nya p-piller, blev en annan sort då jag har börjat få sjukmensverk av de andra. Svindyra var de nya 300kr för 3 månader = 100kr/månaden. Mina förra kostade 250kr för ett år... Stackars lilla mamma. 

Pappa ringde mig förut och frågade mig om jag behövde hårddisken på min förra dator och jag sa ja för där ligger alla bilder från 2006 och 2007, inte roligt om de försvinner! Men han hittar inte datorn och jag kan inte komma ihåg om jag hade fujitsu eller hp på den. Hahah, minns att den jag hade innan var hp iaf. Så om någon i minns vad det var för något märke så säg det till mig tack :* Minns att den var grå iaf :D Nu blir det OC och sen sova :) godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0