Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen

Hej på dig. Det är svårt att börja ett inlägg tycker jag, vad ska man börja att säga? Duger hej? Det får duga idag. Iaf så väckte mamma mig innan skidskyttet började i morse, så jag tog täcket och gick till soffan och fortsätte halvsova en stund. Mmmm vad skönt. Nu har vi kollat på det och skidorna som håller på nu. Även ätit mat så magen är nöjd och glad.

Nu ska jag packa upp väskan + lägga ner det jag behöver ha nästa helg sen ska vi åka in till stan och shoppa lite jag och mamma (a) Sen åker jag tillbaka till Örebro vid 17. Förhoppningsvis skriver jag klar svenskan och kanske något annat på bussen idag, usch vad dålig jag är på att plugga nuförtiden. Måste verkligen ta tag i det. V.12 blir inte rolig - fysikprov + matteprov + allt ska vara klart inför UF-mässan. Liiite panik. Sen har vi massa andra uppgifter på det, gud så roligt. Hej så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0