jag gillar jan stenmarks bilder

Eftersom blogg.se har sugit idag (legat nere) så har det inte blivit något inlägg. Spenderade dagen iaf framför datorn med att rensa i lindes användarsystem och lägga till adresser, telefonnummer och framför allt leta upp mobilnummer. Så ja jag har slagit in ca. 1000 telefonnummer i det systemet idag.. sen blev jag ju klar ganska mycket tidigare än vad de hade trott så varför inte börja rensa i mailesystemet också? Ja så nu är jag i full rulle med att resta där + lägga in mobil och jobbtelefonnummer där med. Blir några siffror. Har ca. 300 mailadresser att kolla igenom imorgon. Sen ska jag börja installera handdatorerna imorgon, nice det!

N
u efter jobbet åkte vi iväg och köpte en ny soffa. Den var snygg och skööön. När vi kom hem så hade granntanten ramlat och brytit benet (tror jag) så hon var påväg till sjukhuset. jag klarar inte av att se sånt där, jag blir ledsen själv. Hon sa till pappa att hon hade ropat på honom, varför skulle vi komma hem senare just idag för? Vi får hoppas att det blir bra med henne, men hon är gammal :(  Nu lagar jag och pappa mumsig mat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0