Just like you said it would be. Life goes easy on me

Jag har gått och blivit kär. I Iam butiken (den butiken jag har köpt mina 5 senaste ringar). Deras smycken är så JÄVLA snygga. Skulle kunna köpa upp allt de hade om jag bara hade pengarna. Har sagt den där meningen några gånger idag känner jag.. haha :D Gud vad jag skulle vilja ha pengar just nu. Men de har så sjukt snygga smycken så ska köpa på mig några innan jag åker hem (a) varför kan inte den butiken finnas i karlstad för? Det enda felet med den butiken är att de flesta ringarna bara finns i L och XL och i bästa fall M. Jag behöver S förutom på pekfingrarna då jag kan ha M i bästa fall. Men jag får köpa de som finns (:

Nu tänkte jag gå och lägga mig och drömma vidare om mina smycken. Kanske ska gå dit och kolla om det finns några armand för mina puttesmå handleder. Har sjuka problem med att hitta armband då normallängden på ett damarmband ligger på 18-20cm och mina handleder är 13? JA, de åker av handen. Men det ska jag kika på om jag missar bussen imorgon. Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0