lllw ♥

Nu är livet lite bättre igen. Jag har kämpat mig igen banan med en dumdum hälsena så jag fick springa korta banan. var inte trött när jag kom imål men hälsenan hade inte klarat av snabbare eller längre. Surt är det. Undra hur jag ska klara av att tävla om 5 veckor.. tre dagar i rad då med. Hihi

Har duschat länge efter träningen med, gud så gött det var och ätit mumsig tomtegröt har jag gjort med. Nu ska jag nog ta mig en kopp tea, förhoppningsvis få lite skrivet på svenskan och sen kanske ta en tidig kväll? Vore gött att få sova lite längre, men imorgon är det jobba igen. Hoppas verkligen jag får så mycket i lön som pappa sa (a) men det får jag nog veta säkert imorgon. Ha det fint



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0