med en dröm och min cardigan

Nu blir det natten.. hihi. Kanske ett avsnitt av OC först kanske? (a) klockan är ju inte så mycket och jag sov ju nästan 6timmar inatt och imorgon ska jag inte alls jobba fram till 23 ;) :D 

Ikväll har jag hunnit med att synka alla mina kontakter i mobilen med gmailen för ska lämna in den här cpmobilen. Den har nämligen bestämt att jag inte ska kunna prata i telefon, jag ska inte höra vad den andra säger och den andra ska inte höra vad jag säger. + att den inte tar emot sms förrens jag låser upp skärmen. Ja jag är lite trött på den så jag ska skicka iväg den på en liten tur till farbror doktorn. 

Gud vad jag längtar till s o m m a r e n . Det ska bli det bästa någonsin, ska skaffa jobb först. Vart? Ge gärna förslag!

Kommentarer
Postat av: Putte

Sök jobb hos mig på Degernäs Camping :)

2011-03-17 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0