meeer jobb

Goddagens. Nu var jag äntligen klar med mailsystemet, tog bara ca. 8timmar att kolla igenom varje person + lägga in mobil och jobbnumerna. Fast har några kvar, men de är såna som nyss har börjat eller har slutat. Men Mikael som jag gör det här åt är hemma med sitt barn idag så vi får väl kolla igenom det imorgon. Nu väntar jag på att pappas möte ska ta slut så att jag kan börja med handdatorerna. Samtidigt som jag väntar så lyssnar jag på skidskyttet, hade tänkt att kolla men jag råkade glömma att röra pappas mus så nu är hans dator låst (H) så har bara ljudet, men jag får överleva (det funkar inte att kolla på den här datorn för den spärrar alla bra sidor typ)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0