men snälla nån säg vad som är avlyst!

Vilken mysdag jag har haft idag. Började med praktik och idag fick jag sällskap av lilla Harald (Han är 96a men känns inte som det). Han ska nämligen ha praktik i två veckor, så den här veckan får vi träffas iaf. Idag har vi städat det nya lokalerna (de gamla som är renoverade) och plockat upp MASSOR av nya kläder och hängt upp dem + prismärkt dem. 

Efter praktiken så mötte jag upp söt BOB (eva) och myste med henne på stan när vi gick i affärer för att leta vårjacka till henne. Massa skratt och prat. Själv har jag 160kr på mitt kort så jag nöjde mig med fika. Fiiint att sitta på cafet i två timmar och bara prata om allt mellan himmel och jord. Söt tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0