nothing seems to change anytime I look aroun

Sen jag och caysa pratade piercingar och tatugeringar på bussen till mona förra veckan så jag kan inte sluta vilja ta hål i navlen. Var sjukt sugen på det i nian vet jag, men då fick jag inte för mamma fast nu efteråt säger hon att jag skulle ha fått göra det. Dumt och säga det nu, därför borde jag får göra det nu. 

Men om jag ska göra det i år så måste jag verkligen göra det snart eller i höst. Så jag vet inte, det är fint. Men varför ska man ha det egentligen? Samma sak med öronen, varför har jag 7hål och till vilken nytta? men det är fiint. Vad tycker ni?

Slutpratat om det. Är hemma efter jobbet nu i alla fall. Blev lite händelserik dag med att jag försov mig, åt semla till frukost och ja. Men den var rolig. Gjorde väl inte asmycket men har grejat med en hel del. Nu tänkte jag fortsätta att plugga vidare, har som sagt sjukt mycket att göra nu under praktiken så det är väl bara att börja någonstans. Ska även göra lite mat hade jag tänkt, pannkakor kanske? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0