Oskar tror att han heter glennnnnnn

Sitter i Dalarna nu och har genomgång på OCAD. Det är ett program där man kan rita kartor och lägga banor. Kan redan programmet så det känns lite ovärt att lyssna om jag ska vara ärlig. Fast lite saker har jag lärt mig (: Igår lekte vi ute i skogen med att bygga egna pannlampor med hjälp av en papperstalrik, ett ljus och en ölburk. Min och sandras blev asbra, men vad hade vi förväntat oss? Sen lekte vi ute i skogen med dem och sparkar och letade reflexer. Hihihi

Nu på morgonen har vi haft teambildning ute i snön, vissa övningar roligare än andra :) Sen har vi ätit lunch och massa kakor och karameller. Men nu ska vi börja leka lite i OCAD. Jag och sandra kommer nog lägga fina banor, eller vad tror ni? Ni får en assnygg bild på oss med, fast den är sen i höstas :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0