Serva me servabo te

Sitter och pluggar en massa. Just nu håller jag på med en praktikuppgift i Bransch och produktkunskap. Vi ska nämligen skriva en rapport om företaget vi är på med lite olika frågeställningar. Förklara vilken bransch det är och vad de har för produkter och sånt som hör till det. Har nästan skrivit 2sidor nu och minimum var 2sidor men jag tror jag kommer skriva ungefär en sida till sen är jag nog klar :) Har inte jättemycket kvar nu, men måste fråga Daniel om de sista imorgon. För jag kan inte deras affärsidé utantill faktiskt ;)

Imorgon är också sista praktikdagen för i år, kommer bli lite tråkigt. Jag trivs att vara där och göra sakerna som jag gör där. Jag vill inte tillbaka till någon skola heller, det kommer bli astråkigt. Har massa uppgifter jag måste få gjorda i helgen och ett fysikprov att plugga på.. om fysikboken vill dyka upp först. JÄVLA POSTEN som har slarvat bort den. Får väl se om jag får den innan jag åker hem annars kan jag ju skita i att göra provet. Men nu ska jag skriva en liten stund till sen jag ska skriva en packningslista inför helgen och kanske kolla ett avsnitt OC innan jag tar natten för i dag :)


Kommentarer
Postat av: LADY UMBRELLA

allt bra? :)

2011-03-16 @ 23:06:15
URL: http://ladyumbrella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0