Sommarjobb

Då har jag sökt lite sommarjobb inför sommaren. Först och främst fick jag skriva ett CV och ett personligt brev. Sökt till Sportshopen (Tanumstrand, Grebbestad och Charlottenberg), camping på Hammarö, bärsäljare i Örebro och imorgon ska jag skicka in till Vattenlandet i Sunne och bärsäljare i Karlstad. Får väl bara hoppas på att jag kan få något av de jobben... 

Tänkte sätta på ett avsnitt OC och sen gå och lägga mig. Imorgon blir det träning med Sandra och sen sover jag hos henne i stan. Så imorgon blir det ingen matte efter skolan, men jag klarar av att missa det en dag. Får göra det på torsdag istället. Ha det så fint nu :)

Kommentarer
Postat av: Putte

"Min" Camping då?? :O

2011-03-30 @ 08:31:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0