UF-mässan

Vilken dag det var igår. Den var sjukt mycket roligare än vad jag hade förväntat mig. Började med att mamma och jag var på skolan för att hämta bord, produkterna och lite bra och ha saker redan vid 7. Sen åkte vi till CCC och började lasta ur allting. Gick upp till montern (såklart hade vi fått en monter på högsta våningen). Började göra i ordning den och sånt. Blev väl inte assnygg men den dög för oss (vi hade ju liksom bara lagt ut 95kr på den). 

Sen vid 11 var det invigning (astråkig) och sen vid 12 började alla besökare komma. Då var det dags att klistra på leendet och smöra in sig. Men redan vid 12.30 var jag och oskar kallade till juryn för bästa UF-företag. Så det blev inte så länge vi kunde smöra in oss hos kunder. Inne hos juryn fick vi göra en företagspresentation och sen intervjuvade de oss. Det gick helt okej med tanke på att vi knappt hade förberett oss. 

Sen var det bara att sälja och smöra in för juryar som gick runt fram till kl.18. Då var det snabbt plocka ihop allting och göra sig i ordning för galamiddagen. Där fick vi mat och underhållning och där hölls även prisutdelningen. Och jag och oskar blev 3:e bästa UF-företag :S Inget jag hade trott, men kul var det! Så vi kanske inte riktigt sög, men vi är väl inte asbra heller så :D Nu får ni se på de få bilderna jag tog under dagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0