du ska veta att du är värd så mycket mer

Godmorgon. Mår mycket bättre idag vilket känns väldigt bra :) Idag ska jag försöka få i mig lite mer mat än ett äppel och en banan, för magen känns lite tom. Tänkte ta mig en riktig pluggdag idag och räkna lite matte, ska ju ha räknat hela kapitell 3 tills v.12 så det är dags att börja. Men har jag klarat det förr så ska jag klara det här med :) Sen ska jag skriva klart svenskan idag har jag bestämt mig för. Det ska gå bara jag vill, har bara kvar att skriva om massa lånord och förändringar i språket :) Men först ska jag se klart på det här OC avsnittet.

Åh, jag vill ha vår och kunna cykelträna. Därför får ni en bild från april förra året då jag och elin åkte ut på vår första cykelträning för det året :) Hoppas man kan cykla tidigare i år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0