Vår ♥

Älska känslan som man får när det ser ut så här ute. Helt mega-super-duper-underbart. Finns kanske ett hopp för att sommaren ska komma ändå. 

Bortsett från att det finns tecken på att våren kanske kommer efter allt som har varit så har dagen varit fin. Började med att jag var lite för trött för att gå upp och duscha men var tvungen så det tog lite långt tid. Hann till bussen för den var lite försenad.

Sen var det tillbaka på prakiken, vilket var fint. Kul att träffa dem igen och plocka upp ännu mer nya kläder. Skulle kunna köpa nästan allt där om jag hade råd. Slutade strax efter 16 så jag missade en precis med någon minut, men istället gick jag och köpte 4 ringar undertiden som jag väntade på nästa buss. Tänk 4 ringar för 190kr, niiice. Lägger ut bilder senare tänkte jag. 

Nu sitter jag och äter rostatbröd och dricker varm oboy. Tänkte ta tag i svenskan innan Helena kommer hem och vi ska bort på något. Minns inte riktigt vad det var men det får vi se när vi kommer dit. Det är i alla fall typ provning av massa produkter. Hudprodukter och skit, sånt jag egentligen inte bryr mig det minsta om men kan vara kul att åka på någon såndär sak. Kan ju i alla fall testa på allt (a) Men nu svenska

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0