Dejt med herr mattebok, någon bättre man får gärna komma hit och rädda mig.

Jag är KÄR! I Veronica Maggios album Satan i gatan. Spelar det 24/7 och myser riktigt mycket till det. Det är det som håller mitt humör uppe nu medans jag räknar igenom hela c kursen i matte. Tänk vad man kan glömma även fast man inte tror att man gör det. Nationella imorgon, jag vill ha MVG men tror jag kommer nöja mig med VG. Det tror jag att jag får lätt, men jag har ingen ord att kämpa. ÄÄÄH, får se hur jag känner mig sen. Tillbaka till mattens fantastiska värld.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Men jag skrev ju att jag fyller 17 år och 8 månader:) Men det är 4 månader kvar tills jag fyller 18:)

2011-05-19 @ 18:11:16
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0