Do you know what makes me happy?


I
nget bloggande igår inte, sånt hann jag helt enkelt inte med. Dagen idag har bestått av nationellprov i engelska, både hör- och läsförsåelse. Gick pissdåligt, hade tankarna någon helt annanstans vilket jag kom på då och då när jag insåg att jag hade missat 3 frågor eller mer. Bra där Anna, IG nästa?

Som sagt är mina tankar någon helt annanstans nu förtiden, så mycket ångest över så mycket saker. Ska ta tag i livet och ordna upp allt. Nu tänkte jag ta tag i plugglistan / lägga mig och lyssna på hög musik och sova.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag älskar den där bilden på dig, så mystisk och lite dyster men ändå så fin!

2011-05-12 @ 17:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0