don't say you miss me, when it's your fault that i'm gone

Ojojojoj, sov länge idag kan man säga. Mamma kom in till mig halv 1 och sa att det var dags att gå upp. Men jag som hade det så skönt i sängen. och jag som hade hoppats på fint väder idag men gudarna ville inte vara med mig idag. Det regnar och haglar omvarannat och dessutom har jag massa jag måste göra idag. Massa plugg som jag måste jobba ikapp så att jag kan få lite lugn och ro senare i livet. Sista månaden kvar, bara att tuta och köra!

Tänk egentligen, det är bara en månad kvar och sen är det sommarlov. Sen har vi bara ett år kvar innan vi ska veta vad vi ska göra med livet och vad vi ska bli. Ett år, det är hur lite som helst! Då har vi gått i skolan 12år(13år). Läskigt det där

Kommentarer
Postat av: Sandra

tycker om rubriken

2011-05-01 @ 21:46:47
URL: http://ettgulthuspakastanjevagen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0