du behöver inte alltid va stark, man får leva ändå


G
odkväll nu ska jag skriva lite mer om mitt meningslösa liv. Just nu ser jag inte på film, jag sover inte och jag ligger inte i sängen, wow! Jag kom precis in ifrån trädgården efter att först lekt lite manlig och huggit ved och sen försökte jag ta efter genen som gillar blommor som finns i alla i min släkts kroppar förutom min. Men idag har jag planterat min första blomma någonsin! Och inte bara en utan massor :D 

Innan jag lekte manlig och kvinnlig så har jag varit hos oskar från igår kväll, spelat minecraft och dödat kosor med han, emil och jesper. Det var min fredagskväll. Men det var mys. Nu ska jag grilla och äta, bara ätit frukost och fika idag så min magen börjar bli lite hungrig. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: OHMYGOSH©

så lite så :)

Några speciella planer för dagen? :)

2011-05-22 @ 11:50:01
URL: http://viktorias.nu
Postat av: OHMYGOSH©

åh vad skönt det lät :) Bara slappa hela sommaren sedan :) Jag ska städa och sedan duscha och allt de där :)

2011-05-22 @ 12:14:15
URL: http://viktorias.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0