Du efter plugget, det fixar sig alltid

Om inte alla redan har förstått det så kan jag meddela att inlägget om oskar har oskar skrivit själv :) Men klart jag tycker allt som står där är sant ;)

Nu sitter jag här och käkar omelett med massor ut av goda grönsaker i, inte ätit riktigt mat förrens nu.. Efter att jag kom hem från träningen så sa systeryster att vi skulle upp och sola och vi bestämde oss för att gå dit 5km dit + 5km hem. Så idag har jag tränat gym + gått 1mil. Niice det, kommer ha sjukt träningsverk imorgon, har redan sjuk efter igår. Men det är gött. Nu ska jag sätta på ett avsnitt OC skriva några naturkunskapsfrågor och sen sova.

Ingen som har en bra fråga som man kan ställa till blodcentralen (där man ger blod och plasma)? Skulle behöva några bra sådana! Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0