Du får en kram, jag säger att jag gläds så för din skull

För över musik från mammas dator till ett usb för att sen föra över det till min dator. Jag har hållt på i snart 2 timmar och jag kanske har kommit hälften. Vilken rolig natt jag ska ha! Sen kommer det väl ta typ 1 timme att föra över till min dator, mammas dator är verkligen superdupersnabb. Men imorgon får hon en ny som förhoppningsvis är lite snabbare :)

Kvällen har spenderats hos Ulf och Stina med mamma (Mammas bror och hans fru). Massa snack om ingenting och fika! Sånt behöver man ibland tycker jag :) Nu ska jag försöka göra mammas dator snabb, hur det nu ska gå till och sen tänkte jag försöka gå och lägga mig så fort som möjligt så att jag kommer upp imorgon. Godnatt på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0