Jag vet hur du ser ut i inga kläder

Har gått hela hela veckan och väntat på ett telefonsamtal från sunne. Idag får vi MAIL om att de inte har bestämt sig och de kommer meddela oss senast måndag v.21. Det är TVÅ veckor kvar tills dess, jag har dött bara den här veckan. Ska jag dö två veckor till? Vi får hoppas på det bästa bara :)

Ligger i sängen och kollar oc. Känns som om jag börjar bli sjuk, men det behöver vi inte berätta för någon för jag SKA tävla i helgen oavsett. Så det blir tävling i örebro lör-sön. Nu tänkte jag äta mat, om det finns någon vill säga. annars får jag hitta på något annat roligt :) hej så länge

Vilken brud, i såna här tiden som mitt liv består av nu träffar henns texter precis där dom ska. Varje mening är lysande och jag skulle bara vilja beskriva varje ord utifrån mig. Knepigt det där hur man kan känna igen sig så väl i låtar

Kommentarer
Postat av: maria

Hejhej!

Vilken fin blogg du har! Gillar din stil :)

Kolla gärna in min bloppis där jag säljer godbitar ur garderoben! Allt ifrån skor och väskor till jeans och koftor till en billig peng! (jeans från 30 kr!)

http://www.mariawallinsbloppis.wordpress.com

Ha det bra!

Kram, Maria

2011-05-13 @ 21:58:19
URL: http://mariawallinsbloppis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0